Sevince Bayrak ve Oral Göktaş 2005 yılında İTÜ Mimarlık Bölümü’nden mezun olduktan sonra 2007’de SO?’yu kurdular. 2013’de MoMA/PS1 tarafından düzenlenen Yeni Mimarlık Programı'nı kazanarak İstanbul Modern için Göğe Bakma Durağı’nı tasarladılar. Proje, MoMA ve MAXXI’de de sergilendi. 2015’de Kraliyet Sanat Akademisi’nin davetli yarışmasını kazandılar ve Beklenmedik Tepe adlı projeleri Londra'da uygulandı. Hemen ardından, Kayıp Bariyer adlı enstalasyonları MAXXI’de sergilendi. Havai Bahçe isimli projeleri 2018 yılında Sarajevo Mimarlık Günleri’nde, Sınırdaki Barınak projeleri Bükreş Trienali’nde gösterildi. İstanbul Depremi için afet sonrası barınma senaryoları üzerine Boğaziçi Üniversitesi ve MEF Üniversitesi işbirliği ile yaptıkları interdisipliner proje Sudaki Umut ise 4. İstanbul Tasarım Bienali’nde, Royal Academy of Arts’da, MAXXI’de, Danimarka Tasarım Müzesi’nde, Z33 ve Luma Arles’da sergilendi. MAXXI, Yüzen Ev ve Kayıp Bariyer projelerini kalıcı koleksiyonuna ekledi. Çalışmaları uluslararası mecralarda yayımlandı ve Mies ve Ağa Han Ödülleri’ne aday gösterildi ve pek çok ulusal ve uluslararası yarışmada ödül aldı. Architectural Review Emerging Architecture Award 2019’un finalistleri arasında yer aldılar. Sevince Bayrak 2015’ten beri MEF Üniversitesi’nde öğretim üyesi. İstanbul'da kamusal alanın dönüşümü üzerine yazdığı doktora tezinden (İTÜ, 2015) uyarladığı Bir Meydan Öyküsü Beyazıt başlıklı kitabı 2019 yılında İş Bankası Kültür Yayınları tarafından yayımlandı. Oral Göktaş ise 2019’dan beri MEF Üniversitesi’nde Alternatif Mimarlık Pratikleri programındaki lisansüstü tasarım stüdyosunu yürütüyor. Şu anda yoğun olarak küratörlüğünü üstlendikleri 2023 Venedik Mimarlık Bienali Türkiye Pavyonu sergisi üzerine çalışıyorlar.